Lördag; tröttisen

Det blev uteritt i skritt och trav även denna gång, valde en av de längre rundorna. Misty kändes pigg och glad, var ovanligt stabil och brydde sig väldigt lite om stenar och annat hemskt. På hemvägen fick vi en kort galoppsnutt också.
 
 
Väl hemma märkte jag dock att hon var ganska trött, hon stod och gäspade på gången, lyckades välta sin mathink när hon sträckte på sig och när hon kom ut i hagen kissade hon bara innan hon la sig ner och sov en stund. Oklart om jag kört för hårt med henne eller om hon bara sovit dåligt. Jag höll ett öga på henne tills hon steg upp och var som vanligt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

nämen kanske var tur att jag inte hann plåga er då ;)

Svar: Jag tror Misty tycker det i alla fall, får ta det en annan gång!
ryttarenjenny.blogg.se

2015-05-04 @ 14:27:54
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0