Sen julklapp

Orsaken till att jag hade lite bråttom sist var att jag hade en Hööksdejt med Camilla. Passade på att kika runt bland nyheterna, men inget jag direkt fastnade för. Misty fick dock en försenad julklapp, ett sidepull som jag spanade in när det kom typ i somras eller när det var. Har velat på om full eller cob skulle passa bättre, nu avgjordes det i butiken av att de bara hade cob just då. Och det var nog tur, vid provningen konstaterade jag att det fanns gott om marginal på alla remmar som är inställningsbara, det är bara pannbandet som är något på gränsen. Eventuellt blir det bra bara lädret mjuknar av användning, eller så får jag byta ut det senare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Söt hest! (Hon ser nästan lite väl positiv ut på sista bilden - antar att du inte avslöjat för henne att det kommer att användas i praktiken också och inte enbart som fotorekvisita?)

Svar: Haha, nej det fick hon upptäcka den hårda vägen ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2015-02-12 @ 12:13:28
Postat av: Camilla

snygg hon blev =D

Svar: Japp :)
ryttarenjenny.blogg.se

2015-02-13 @ 12:02:34
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0