Torsdag; mycket bra

Började dagen med gos i hagen, lugnt och skönt att bara sitta en stund. Den där Stato var en populär kille.
 
 
 
Senare blev det ett pass på ridbanan. Det blev en ganska jämn kvalitet, jag lyckades rida fokuserat och korrigera mig själv ganska bra och Misty var medgörlig och kämpade på. Det som inte gick så bra var traven, där älgade Misty i väg och jag lyckades inte sitta ordentligt då, samt framdelsvändningarna vi gjorde på slutet. Framdelsvändning har vi inte gjort mycket av på sistone och det blev en del missförstånd.
 
Riktigt bra blev öppnorna, jag blev överraskad eftersom vi relativt nyligen hade ett pass då de inte alls fungerade. Nu lyssnade Misty bra och började avslappningsfrusta. Även skänkelvikningarna var ovanligt bra. 
 
Vi hade lite problem med att stänga grinden efter oss när vi var klara, Misty tyckte hon hade jobbat klart och ville inte riktigt vara så precis som jag ville, men med en dutt envishet gick det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0