Lördag; ett gott skratt förlänger livet

Igår fick jag en helkroppsworkoout genom att försöka trava barbacka när vi red ut med Linda och Tessan. Det gick rätt bra, jag satt kvar och så. Men jag började skratta varje gång jag tappade balansen, vilket inte hjälper ett dugg kan jag ju meddela. Första försöket drog Misty om de andra med stora kliv, men hon saktade i alla fall ner när jag kom mig för med att be henne om det. Sen fick vi till några riktigt fina steg också, men då sabbade jag såklart med att flaxa runt så vi fick sakta av och börja om. Mest skrittade vi dock och njöt av det fina vädret. Misty var stabil, Timra brunstig och Stato flaxade med bakfötterna med jämna mellanrum.
 
 
Hon är ju bra blank åtminstone!
 
Kö till vattnet
 
Grin-Olle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0