Torsdag; vem är rädder för vargen här?

Jag igår: Vilket fantastiskt väder, fullmåne och snö. Tänkte att vi skulle långtygla medan jag kan se ordentligt, samt att då får jag också röra på mig så blir det inte så kallt. Kanon!
 
Misty igår: Fullmåne säger du? Det är ju då alla MONSTER är ute!
 
Så det blev en promenad med fokus på grundläggande färdigheter i att gå fint i snöre istället. Det roligaste var väl ändå när Misty frustade högt, och sedan blev rädd för sitt eget eko... Tänkte att hon kunde får avsluta med att springa lös på volten för at få ur sig lite energi, men då var hon plötsligt jättetrött och jag var jätteelak som försökte få henne att röra på sig.
 
Frost-Misty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0