Onsdag; tårta?

Idag har jag blivit påmind om varför man inte ska ha gympaskor i stallet, när jag nös vid fel tillfälle. Misty hoppade till och landade på min stortå.
 
I övrigt var det underbart väder och vi tog en längre tur idag med. Misty var alert men hyfsat stabil och vi tog en runda vi inte gått på länge, och inte åt det hållet tidigare. Satt av för att stigen gick under ett träd och det var precis att Misty rymdes under, och konstaterade sen att det verkar som om det där med uppsittningar ute i naturen inte är ett problem längre. Tur det, för sen åkte jag av för första gången på hemvägen. Misty tog ett fint steg åt sidan när hon såg en läskig buske eller så, och jag hängde inte med så jag damp ner vid sidan om. Hon var dock snäll nog att stanna kvar, och hon hade passat på att dumpa mig nära en lämplig uppsittningssten. Resten av turen gick lugnt till.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppsan :) För mig var det tvärtom sist jag var ut. Dora bockelibockelibockade men på nåt vänster satt jag tydligen kvar. Och lyckades t.o.m få henne på andra tankar. Lite impad av mig själv där :P

Svar: Bra jobbat! Tycker annars att det ofta är så att man sitter kvar i allehanda krumbukter, sen är det nån liten struntsak man åker för. Men skönt att ha det avklarat så odramatiskt.
ryttarenjenny.blogg.se

2014-04-16 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0