Onsdag; åsna åsna vifta på örat

Idag fick det bli en promenad på grusvägen med markövningar. Misty var duktig och gjorde som jag sa hela tiden, och det var inget som direkt var läskigt heller. När vi skulle tillbaka in i stallet testade jag skicka henne före och be henne backa ut igen medan jag stod kvar ute. Det gick riktigt bra, så länge hon inte hann gå såpass långt in att hon kunde vända, för då verkade det ju dumt att backa tyckte hon vilket jag kan hålla med om.
 
Dock verkar hon ha tappat sitt ena öra?!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni kan börja träna snart igen

Svar: Ja, börjar bli lite sugen faktiskt. Men ska trava i gång lite mer nu så.
ryttarenjenny.blogg.se

2013-10-11 @ 22:12:27
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0