Lördag; sällskap

Misty var alldeles gosig idag när jag gjorde i ordning henne. Vet inte om hon tyckte jag varit borta för länge eller vad det var.
 
Vi red alla tillsammans, Linda på Timra, Tessan på Stato och jag på Misty. Det blev mestadels skritt på grusvägar, sneddade över ett par stubbåkrar med trav. Tessan gjorde en ofrivillig avsittning, men det gick bra. Misty var snäll.
 
Gick in ett par minuter på ridbanan på hemvägen. Skrittade volter runt hindren och gjorde ett par skänkelvikningar, det gick jättebra. Tänkte trava lite också men då la Misty i handbromsen och gjorde åsneminen. Lät henne vara, hon var förmodligen trött och jag ville inte bråka när hon varit så duktig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

HEheh kul att rida tillsammans i bland =) saknar sällskap här faktiskt!! Även om jag inte rider så mkt just nu då =S... Men går våra framtidsplaner i lås så kommer det bli mkt bättre =) hehehhe

Svar: Ja och nu var det ju ett tag sen för oss också!Schhh, inte avslöja allt nu ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-10-19 @ 19:22:03
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0