Snurr i huvudet

Kom ut till stallet mycket senare än jag tänkt idag, så jag var lite lagom tankspridd. Detta resulterade i att Misty fick träna på lite udda saker. Som att jag kratsade hovarna med en hand eftersom Camilla ringde precis då. Och att Stato gick ut och lämnade henne i stallet, och att hon fick stå på gången själv onödigt länge medan Linda och jag klättrade omkring på loftet. Men det gick bra ändå. Linda konstaterade att Misty inte är den häst i stallet som har störst separationsångest. 
 
Gjorde styrövningar och red en stund i sommarhagen. Idag funkade framåtdrivande skänkel riktigt bra, behövde nog inte smacka en enda gång från halt till skritt. Började testa sidförande skänkel också, nåt enstaka steg där det kändes som om det skulle vara lätt för henne att förstå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Yey!!! Wiiiie jag stör lite då och hahahaha mohhahahahha!!!! ;P

2013-03-21 @ 09:14:29
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0