Riktig ponny

Jag kallar ibland Misty för ponny, men i helgen följde jag med syster och tittade på riktiga ponnyer. Typ i knähöjd. I hagen gick några ponnyer, welshar, och en islänning som såg gigantisk ut i jämförelse. I hagen bredvid gick en jättesöt welshhingst som stilade massor, speciellt när vi gick förbi med Dora som vårt offer heter.
 
Dora visade sig vara en söt och snäll men lite lurig ponny, lite egna idéer hade hon allt om hur saker och ting borde gå till. Vi gick runt och tittade på ridbanan, sen longerade syster och sen höll jag Dora i ett snöre medan syster red en stund. Det blev några små skutt när hon inte riktigt höll med oss men jag tyckte det gick riktigt bra jag. Dora är inriden men inte utbildad och såvitt jag förstått inte riden så mycket på sistone.
 
 
Passar på att sno bilder av syster eftersom jag var lat med kameran.
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Offer, haha ^^
http://stuterimicks.dinstudio.se/gallery_153.html (om länken funkar) en bild på Punch där han stilar, tror det är från förra året.

Svar: Något mer raggig där :)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-07-24 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0