Avslut på veckan

Fick med oss Linda, som red Timra och hade Stato på släp, på en tur. Tog den nya stigen. Hästarna knallade på lugnt och fint, förutom en mindre incident. Stato trasslade runt så Timra fick linan under svansen, vilket hon inte alls gillade utan började bocka. Men hon lyssnar ju så väldigt bra på Linda, så det gick ganska fort för henne att lugna Timra och hoppa av och reda ut situationen. Misty blev otålig av att vänta, men i övrigt gjorde hon inget väsen av sig på hela ridturen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ååå det där har hänt mig med en gång och slutade med att jag jagade Quicken i skogen hahha.. Skönt att det gick så bra ändå!!!

Svar: Haha, ser det framför mig :D Hann bli lite orolig ett ögonblick där, men sen redde det ut sig.
ryttarenjenny.blogg.se

2013-07-02 @ 09:48:32
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla

JAg tycker du ska börja skriva vilken dag inläggen handlar om!!!!!!!

Så man hänger med i er träning bättre =P

Svar: Äsch, då får ni ju se hur lat jag är och hur det dröjer tills jag skriver på bloggen :P Avslut på veckan betyder i alla fall söndag, så nu vet du det ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-07-02 @ 09:49:20
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla

ja då får du väll skriva en förstå Jenny bok då =P hahahha =D... Väntar fortfarande på en prss från dig och Misty

Svar: Japp, det ska jag göra! :P Till min blogg eller till din? Har jag inte redan presenterat oss? Nu är jag förvirrad :)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-07-02 @ 13:40:06
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0