Bra start på veckan

Eftersom våra små dressyrpass på sistone känts väldigt givande blev det ett sånt idag också. Idag var Lady pigg men utan att vara så stark eller fladdrig som de senaste gångerna, så det kändes riktigt bra. Med tanke på att jag ägnade hela rykten innan åt att ge henne småstötar så var hon på förvånansvärt bra humör... Nästa gång ska jag försöka mig på en normallång tur, då är jag ute i dagsljus och har gott om tid på mig så jag får skärpa till mig lite!
 
Har fått höra att Misty gör framsteg med transporten, så jag hoppas det fortsätter så, så kanske vår (väldigt lösa) tidsplan håller.

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Härligt med Mistys framsteg!

Svar: Japp!
ryttarenjenny.blogg.se

2013-01-14 @ 21:33:09
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Camilla

ja om två dagara går båtarna igen )D jippi

Svar: Jag tror inte vi får henne med första båten dock...men kanske andra? :P
ryttarenjenny.blogg.se

2013-01-15 @ 08:58:40
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0