Knallar och går

Igår var det åter fint väder, så jag slet Misty från hennes nya vän silagebalen och tog med henne på en promenad. Hon var lite nervös i början, men lugnade sig sen. Nu har vi gått den vägen ett par gånger tidigare, så hon borde känna igen sig. Jag är för lat för att pulsa i snön och landsvägen känns fortfarande vansklig, så då får det mestadels bli samma väg, dock försöker jag variera var vi vänder och kanske gå in en bit på avtagsvägar för att få lite nytt.
 
Sen fick hon testa min nya pälsskrapa. Hittade en sån jag letade efter på Grizzly zoo i Boländerna. Har nog aldrig varit in där förut, så det var bra att jag kom på det. 40 spänn, som hittat. Kör på den nu tills vidare så får jag se om jag tycker mig behöva nåt mer för att rå på hennes päls senare.
 
Dessutom har Misty fått presenter av Camilla, så jag ska försöka komma ihåg att ta en fotosession med dem idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0