Fler slutsatser

Misty är fortfarande lätt skeptisk att jag kommer med repgrimman i hagen. Vet inte om det beror på att det är den jag använder vid nästan allt jobb, eller om den fortfarande är såpass ny och ovan, eller om hon helt enkelt tycker det är mer hennes stil med rosa fluff.
 
Vi gick en promenad, samma som i söndags men med mindre tvekan och det lät inte fnork fnork hela vägen ut... Ett par tillfällen stannade hon till och fnös men annars knallade hon på bra. Lite stretch och borst på det och så fick hon gå ut naken nu när det är plusgrader.
 
Det märks tydligt när vi gör stretchövningar hur olika det är om hon är avslappnad eller inte. Vet att syster gjort en del av dem innan med henne, så teoretiskt sett kan hon det. Och är hon helt avslappnad är det inte svårt alls. Men så fort hon spänner till funkar det inte alls. Hon måste verkligen vara i rätt mentala tillstånd för att vara mottaglig. Det stämmeer väl förvisso in på all normal inlärning, men det är så extra tydligt med henne.
 
 
Försökte få en bild när Misty och Stato stod vid höt tillsammans... Men Stato är nyfiken och snabb som blixten tydligen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hon vill nog ha en RÅSARE repgrimma ^^

Svar: Jag får väl köpa rosa glitter på nån hobbyaffär... Jag som var glad att den matchade täcket.
ryttarenjenny.blogg.se

2013-02-15 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0