Onsdag, torsdag

Igår blev det en barbackatur igen. Misty var på bra humör och knallade på lugnt och fint, blev lite fundersam när det sprang en hare under näsan på henne bara.
 
Idag fick det däremot bli bara lite pyssel eftersom jag inte kände för att hasa runt i snöslasket mer än nödvändigt. Hade i och för sig varit bra med aktivitet då jag ska vara bort aöver helgen, men det är som det är. Hästarna stod och gömde sig uppe i skogen när jag kom, när jag skulle ta in dem ville de först inte komma. Sen var det plötsligt full fart så jag hann bli orolig att de skulle rusa in och halka. Det gjorde de inte, men de försökte pressa in sig allihop i samma box innan jag hann styra upp dem. Knasbollar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0