Off road

Idag promenerade Misty och jag. Vi gick upp i skogen bakom vinterhagen och testade terrängen. Sedan ut på fältet vid sommarhagen och ner till vägen. Behövde påminna henne om avståndet en gång när vi kom in i skogen, men annars gick hon väldigt prydligt. En del drakblåsande blev det, men nu knallar hon på fint även medan hon håller på.
 
Ägnade också en god stund åt att rykta och kamma henne. Tänkte innan att det är så bra med promenader för då behöver man inte borsta så mycket om man är lite lat, eftersom det ändå inte ska på nån sadel och så. Sen står jag ändå och putsar dubbelt så länge som vanligt... 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men dte är ju mysigt att borsta plus att få bort lite päls på den där pälsbollen skadar ju inte =P hahahh...

Svar: Men vad taskig du är, först säger du att hon är tjock, och nu hårig, såhär inför baddräktssäsongen och allt :P
ryttarenjenny.blogg.se

2013-04-05 @ 10:17:52
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

hhahaha japp och att hon är en ponny... JAg höjer hennes självkänsla bara =P

Svar: Stackars min gigantopålle! Ponny, hmpf. :D
ryttarenjenny.blogg.se

2013-04-06 @ 22:29:01
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0