Grin-olle

När jag kom till stallet höll hovslagaren precis på och gjorde klart Bodi, Lady hade redan fått nya fina fötter. Fixade Lady snabbt, hon var ovanligt grinig. Tänkte först att det var för att jag gjorde i ordning i boxen vilket jag inte brukar, men hon var grinig efter ridningen också. Vet inte vad de gjort med henne. Det kanske var fel skor eller nåt. Inte höstmodet.
 
Vi kravlade oss i alla fall genom leran upp till Lotta, och fick sällskap av henne och Syria ett varv runt stubbåkrarna. Dock i skritt eftersom det är så förbannat geggigt. Det var vår sista tur ihop här, med dessa hästar... Lotta flyttar sina hästar i veckan, och min tid med Lady är ju på upphällningen, så rider vi tillsammans nåt mer blir det på nåt annat sätt.
 
Givetvis satt vi mest och pratade så det blev inte mycket jobb för Lady. Tog sen asfaltsvägen hem så vi skulle slippa mer lera. Det var en trevlig tur med en massa spännande nyheter, men inte så mycket att skriva om. 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Grin olla!!! ;D Galen travare i sikte =)

Svar: :D
ryttarenjenny.blogg.se

2012-10-23 @ 09:23:14
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0