Hamstra!

Här kommer en fullständig redovisning av vad jag plockade på mig igår. Tog i princip allt som hade någotsånär rätt storlek så får jag se vad som passar och går att använda sen.
 
 Fodertunnor, två stycken med lock och spännen.
 
 Schabrak.
 
 Fleecetäcke.
 
 Två pullarnosgrimmor, tyglar, flugpannband med käkrem, longerlina och inspänningstyglar.
 
 Komplett aachenträns, två sadelgjordar, två bett, benskydd, vattenskrapa och en fodertavla.
 
 Böcker!
 
Betten tog jag mest för att kunna prova storlekarna på Misty, typerna känns inte riktigt som rätt val till henne men vi får väl se. Känner hur hamstern i mig myser!
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Nice :D Och frågar du Misty så är INGET bett hennes typ ;)

Svar: Kinkigt värre, men det ska vi nog få ordning på :P
ryttarenjenny.blogg.se

2012-11-12 @ 20:44:33
Postat av: Nina Liljedahl

Härlig blogg!
Blir lite nyfiken, är Lady din häst eller medryttarhäst? Vem är Misty?

Jag får väl försöka läsa bloggen från början, men hinner inte nu. Kommer garanterat tillbaks hit :-)

Svar: Tack så mycket!Lady är min medryttarhäst, oss finns det lite mer information om tidigare i bloggen. Misty har jag egentligen inte presenterat ännu, bara hintat lite... men det kommer!
ryttarenjenny.blogg.se

2012-11-13 @ 09:19:54
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Har läst bloggen från början nu.
Kanske dags att berätta mer om Misty ;)

Svar: Vad kul :)Ja, jag ska snickra ihop en presentation av henne också, alldeles snart!
ryttarenjenny.blogg.se

2012-11-15 @ 15:43:49
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

:D

2012-11-15 @ 19:55:33
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0