Helgen

Jag har inte riktigt haft tid för bloggen på ett par dagar nu, jag har varit på Åland igen. Vädret var inte helt samarbetsvilligt, det var isgata överallt, så det blev bara ett besök hos Misty och ingen transportträning. Men jag vallade runt henne en stund på ridbanan i grimma och grimskaft. Stanna och backa och snurra runt för spöt som innerskänkel. Ett par gånger försökte hon armbåga sig fram, och ett par gånger var bakhoven på vift, men överlag gick det riktigt bra. Hon lyssnade och fokuserade. Sen fick hon stå ut med att vi petade henne i ansiktet och skramlade med bett och då skötte hon sig också bra.

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Vad kul att du varit och träffat Misty igen! Det ska bli så spännande när du får hem henne :)

GOTT NYTT ÅR!

Svar: Det tycker jag med! Gott nytt år!
ryttarenjenny.blogg.se

2012-12-31 @ 20:50:35
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Heidi

Inte för att vara sån men den som är väderansvarig borde skräpphängas på ett torg..

Svar: Nu låter du lite bitter och inåtvänd tycker jag :P
ryttarenjenny.blogg.se

2012-12-31 @ 23:38:55
Postat av: Heidi

Really.. Det regnar idag med, FYI ^^

Svar: Jag har i och för sig inte tittat ut än...
ryttarenjenny.blogg.se

2013-01-01 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0