Onsdag; när man inte riktigt tycker lika

Den här gången hade Misty skaffat sig lite idéer. Hon var lätt skeptisk till att gå in i stallet, väl inne var det inga problem. Sen var hon högst skeptisk till att gå när vi skulle rida ut, men eftersom jag är mer envis än henne kom vi i väg ändå. Jag kan ha haft viss hjälp av att jag klätt på henne full mundering faktiskt, annars hade jag kanske suttit löst en stund där. 
 
Vi passade på att kika på ett par stigar i skogen, och där var det inga konstigheter, Misty bara knallade på i lugn och ro. Det var först på hemvägen hon kom på att det kunde finnas rovdjur längs vägen. Sista biten fick vi en diskussion igen då vi skulle passera hagen innan vi kom till stallet och hon bestämt tyckte att hon gått färdigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0