Onsdag; fix, ridning och nytt

Det fick bli lite snabb fix av det sista i vinterhagen, sen fick Consta och Beda gå ut där direkt medan Misty och Timra fick en ridtur först. Misty var lugnare till sinnes än förra veckan och kunde till och med skritta fint på stubbåkern, detta trots att hunden Nori gjorde sitt bästa för att springa runt och inbjuda till bus.
 
Har satt ut en annons om medryttare för att få lite hjälp nu när jag har mycket med flytten och så, få se om vi hittar nån vettig person som både Misty och jag kan trivas med. Är egentligen inte så mycket för det där med medryttare, jag har ju min häst för att jag vill ta hand om henne och rida henne, men när situationen nu är som den är så får vi testa helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0