Uppvisning

Idag blev det longering för Misty. Camilla kom och tittade och tog lite bilder, som ni får se när jag fått dem. Det gick inte jättebra idag, men hyfsat. Misty lyssnade mestadels bra på mina kommandon, men ville gärna förekomma och trava i väg (eller sladda i väg). Det kom inte så mycket pip och skutt från henne, så det får jag se som positivt.
 
Vi jobbade en stund med kommandona, sen nåt varv på mindre volt för piskinvänjningen. Underlaget är inte det bästa, så ville inte nöta longering även om det fanns en del att jobba med. Ska se om jag inte kan vara i sommarhagen istället nu, annars får jag skotta undan isen och slasket.
 
Vi fortsatte med att gå över däcken, vilket börjar gå bra. Ett par gånger tvekade hon, men sen kunde jag skicka över henne i skritt istället för att gå före.
 
Avslutade med ett par varv löslongering då hon mest busade runt, hon var lite mer lättmanövrerad än hon brukar även om det gick fortare än jag hade önskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0