nåt på spåret kanske

Så var det dags för genomgång av ponny igen, denna gång av en fysioterapeut tror jag hon kallar sig. Jag kunde inte närvara eftersom jag var tvungen att jobba istället (?!), så jag skickade ut pojkvännen som assistent. Guldstjärna till både hästen och killen, besöket gick bra och alla överlevde. Terapeuten var rekommenderad av veterinären vi träffade sist, och hon verkade duktig. Hon ansåg att Misty har en gammal sparkskada på biceps, med följden att muskeln och eventuellt bursan blivit inflammerade. Behandling med Voltaren gel, massage och stretching och återbesök om ungefär en månad, så nu håller vi tummarna och knådar häst då.
 
Misty vägrar titta åt kameran och tar sikte på morotsgömman istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0