onsdag; ute på vandring

Vi tog oss ut i skogen via en av de vanliga stigarna och jag hade en idé om att det borde gå att ta sig runt på den. Så när vi kom ut p en grusväg följde vi den och gick sen in på en annan stig i skogen. Den var tydligt uppmärkt och ganska bra, bortsett från att jag inte visste vart den ledde så jag frågade en gubbe vi mötte, och att jag på slutet insåg att den är en vandringsstig för människor, inklusive små träspångar över diken. Det var en massa buskar runt, så det var inte bara att gå bredvid heller. Den första gick vi över, jag ledde Misty som skötte sig med bravur, den andra var smalare så där tvekade vi innan vi försökte, jag gick över och Misty klämde sig bredvid och tog ett litet skutt över diket. Det blev en längre tur än planerat men vi kom ju hem till slut i alla fall och hade ganska trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0