Söndag; gör om gör rätt

Nu fick Misty stå först på schemat istället för sist, och jag bestämde att vi skulle ha det mysigt och därmed basta. Det blev en barbackatur, vår vanliga väg fast i dagsljus och kombinerad med en annan väg för en lite längre tur. Vi hade det faktiskt trevligt, fick påminna henne litegrann om vilken förträfflig gångart skritt är, men ingen av oss bråkade.
 
Under veckan har medryttaren varit ute totalt två gånger, andra gången red de tillsammans med Louise och Beda. Fick kommentaren att Misty var mycket piggare än Beda...nähä, skulle Misty?! Tror inte vi har några andra pigga hästar i stallet faktiskt, i jämförelse med pigg-Misty. Det verkar gå bra i alla fall, och även om jag varit högst skeptisk innan så är det faktiskt rätt skönt att ha hjälp nu när jag har fullt upp hemma. Men det känns jättekonstigt de dagarna jag inte ska ut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0