It's a kind of magic

Är de magiska borstarna magiska? Fick ju ett par i julklapp som jag nu hunnit använda ett tag. De går i genom fårpälsen Misty anlagt, och såhär i påbörjad fällning tar de med sig ordentligt med lösa hår. Det kan vara lite knepigt att få ur all päls ur borsten sen, men jag använder traditionell urknackning samt krafsar med hovkrats vilket funkar bra. Lätt lerinpackning är inga problem, där kändes det faktiskt aningen magiskt, men har ännu inte råkat ut för nåt rejält lerpansar den här säsongen. Det är ju nästan så man ser fram emot det så man får testa. Misty tycker dessutom borstarna är supersköna i ansiktet när hon är svettig. Dock hade de gärna fått ha en rem för bättre grepp när man behöver ta i, annars gillar jag att de är åt det nättare hållet då jag har rätt små händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0