Prylspan

Gick en snabb vända på Hööks och Citygross idag. Är egentligen ute efter ett par vinterstövlar, men det är ju alltid intressant att kolla lite vad som finns. Tycker dock båda affärerna var väldigt röriga. Hittade i alla fall inga stövlar nu.
 
Hade tänkt ta Granngården också, men det var så mycket folk överallt så jag bestämde mig för att det får bli en annan dag. Biltema har ju också börjat med ett hästsortiment så man kanske ska svänga förbi där också. Och så har Camilla sagt att vi ska till Sporren vid tillfälle och glo.
 
Finns på Hööks, jättesöt...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag såg också att Biltema säljer hästgrejer, 499 pix för ett täcke är rätt överkomligt! Förutsatt att det inte är ren skitkvalitet. Fast å andra sidan brakade Crusans Höökstäcke typ första gången hon använde det så det är knappast så mycket sämre bara för att det är biltema.

Svar: Nej man kan ju kolla på det åtminstone. Sen är ju täcken dubbelt knepiga eftersom de ska passa också. En hink eller en longerlina eller nåt räcker det med att den är hållbar.
ryttarenjenny.blogg.se

2012-11-02 @ 20:24:40
Postat av: camilla

Ja när ska vi till sporren då?

Svar: Jag vet inte, när du har tid? Jag brukar ju inte vara så uppbokad jämförelsevis.
ryttarenjenny.blogg.se

2012-11-06 @ 08:42:17
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0