Hamstra hamstra

Igår åkte Camilla och jag till Hööks och klämde på grejer. Hittade ett fint och billigt täcke till Misty, men så var det nån som hann nappa det enda i hennes storlek. Efter en del konfererande lade jag undan ett mindre utifall att, och sen fick jag konferera med syster men bestämde till slut att det nog kommer bli för litet. Hoppas på en mellandagsrea istället.
 
Vi hamnade på Biltema också, eftersom Camilla försöker bygga tolkningsutrustning och behövde linor och annat spännande. Stackars Quicken vet inte vad som väntar!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

han kommer tycka det är skit kul!!!

Svar: :D
ryttarenjenny.blogg.se

2012-12-19 @ 10:09:46
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Nina Liljedahl

Vad kul att tolka!
Fast vi brukar fuska, vi åker pulka efter hästen i stället.

Svar: Rent tekniskt sett tror jag det är pulka hon tänkte använda också. Jag tror inte det spelar så stor roll vilket för Quicken ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2012-12-19 @ 10:43:39
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0