Torsdag; nya tag

Idag fick Misty och jag ett spännande paket. Jag hade lite tråkigt då jag låg hemma med febern, så jag kikade runt en del på Tradera. (Ni vet det gamla djungelordspråket; när Fantomen är sjuk okynnesshoppar han på Tradera.) Så jag råkade köpa en ny sadel till Misty. En likadan som vi provade förra hösten, fast svart.
 

Vi var givetvis tvungna att testa sadeln, försökte klämma och känna på stallgången först, och sen blev det en lagom tur med skritt och trav med en och annan skänkelvikning och dylikt för att checka läget. Känns bra såhär långt, Misty var pigg hela turen och extra taggad på hemvägen men utan att vi behövde bråka.




Kommentarer
Postat av: Camilla

kul kul =D

2015-03-20 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0