Tisdag; jogging

Misty var mer sansad i hagen, även om hon stampade lite otåligt på stallgången när hon tyckte att jag sölade. Dagens utrustning fick bli sadel och sidepull, för en lagom runda med hyfsat mycket trav. Fortsatte jobba med tempot i traven, nu då jag insett hur fort vi faktiskt travar i vårt bekvämlighetstempo känns det välbehövligt att variera mer, så får Misty dessutom jobba mer med att bära sig. Turen gick utan incidenter, vi mötte en islandshäst men den stod stilla vid mötet så det tyckte Misty var okej.
 
 
Tillbaka i stallet var det fortfarande lite ljust (halleluja) så jag gjorde en snabb lastning i transporten för att repetera.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ååå ljust det börjar bli vår på riktigt med andra ord =)

Svar: Japp, fast idag var det svinkallt så man skulle kunna tro att det är mitt i vintern annars.
ryttarenjenny.blogg.se

2015-03-25 @ 13:44:59
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0