Onsdag; på g igen

Misty har fått lite planerad vila, då jag var borta över helgen, och lite oplanerad vila då jag var trött efter helgen. Därför var hon nu riktigt pigg och fjantig när vi kom ut på en ridtur. Det blev bättre vartefter energin pyste ur och hon jobbade på bra och var mycket lydig faktiskt. Jag ska bara försöka komma ihåg att inte nysa nästa gång, det blev ett onödigt stort skutt.
 
Hästarna fick även gå ut på nytt gräs, det blev livat först och de sprang runt och studsade innan de fann ro att äta. Misty fick köra Hannibalmask, satte på ett pannband så ni inte ska se hur förolämpad hon är.
 
 
Från vänster Timra, Misty, Beda, Consta. Om det är så att ni inte kan visuellt tolka mina vackra bilder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0