Mistyponnyn

Det har varit en såndärn period med lite skrivkramp igen, men idag måste jag bara berätta att jag har världens finaste ponny. Hon har dessutom utstått hovslagarbesök pga tappsko och veterinärbesök pga vaccinering. Så nu är hon grundad på nytt, bara att komma ihåg att göra om varje år. Vi har haft vila nu i samband med glappskon som blev en tappsko och i väntan på hovslagaren, och idag tog vi bara en barbackatur bort till ridbanan där vi hade en dejt med veterinären, men det var skönt att vara ute ändå. Under veckan som gått har jag också sålt Mistys gamla sadel, så jag överväger att investera i ett par nya tyglar.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Alltid lika kul att läsa, det blev en riktig fullträff till sist den där "rädda gammal travare"-impulsen jag fick.. :P

Svar: Haha ja, tänk om du inte hade fått det, vad skulle jag då roa mig med ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2015-07-01 @ 08:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0