Tisdag; ååå hopp!

Vi fick med oss Louise och Beda på en lite längre tur. Misty var på tårna och pigg men ändå lätt att reglera tempot på. Testade tempoväxlingar i traven och en härlig galoppsträcka som båda hästarna tyckte var superkul. I skogen hade en gran ramlat över stigen, jag föreslog att vi skulle gå runt, Misty skrittade glatt framåt. Jag frågar om hon har tänkt gå över, precis när hon tar ett jätteskutt. Säkert ett mycket vackert hopp, synd att inte matte var så graciös bara men det får man ju ta om man inte förvarnar...
 
Efteråt var Misty åter riktigt gosig så vi hade en mysstund innan de fick gå ut.

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah det hade jag velat se =D kul att dom följde med

Svar: Det tror jag det :P
Japp, det var ju ett tag sen!
ryttarenjenny.blogg.se

2015-04-15 @ 10:52:49
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0