Söndag; lite av varje

Jag kom till stallet och upptäckte en tappsko igen, inte riktigt vad jag önskat mig kan vi säga. Hittade inte skon heller. Nåväl, en ridtur fick vi till i alla fall, Misty var förhållandevis samarbetsvillig och stabil så då kändes det bättre. Hästarna fick även gå i ett par provisoriska gräshagar ett tag under dagen tills Linda flyttade tillbaka dem.
 
Svängde förbi Akademistallet efteråt, för att titta på fälttävlan/terrängmomentet. Satte mig med uppsikt över andra samt sista hindret. Många tvekade på andra hindret som var precis i övergången mellan öppet fält och skog, annars såg det ut att vara en ganska snäll stock. Sista hindret var en blå låda med morötter på. Vinnaren var en halvbror till Lady, samma pappa, och visst fanns det vissa likheter i uppsynen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0