Torsdag; kreativa själar

Igår fick vi sällskap på en skrittur av Stato och hans nya medryttare Amanda. Det gicklugnt och harmoniskt till, ända tills vi nästan var hemma och skulle passera det läskiga huset som äter hästar, samtidigt som ett monster kom smygandes på vägen. Det var alltså en hund som var ute på en fredlig promenad... Jag vet inte vad Stato gjorde, för jag hade fullt upp med att följa med Misty i nån form av skuttpiruett ner i diket. Jag lyckades sitta kvar även om jag inte riktigt vet hur. De lugnade ner sig när vi väl hade kommit i väg från allt detta hemska.
 
Sen har jag, hör och häpna, sytt på Mistys täcke. Hon hade rivit av en bit kantband, eller rättare sagt det lilla luddet på manken, så det behövdes fixas. Tyvärr glömde jag ta kort på detta mästerverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0