Onsdag; nyhetstorkan över

Det har varit lite dött på bloggen nu, eftersom jag åkte bort och Misty fått vila. Men igår var det full rulle i stallet.
 
Stato skulle veterinärbesiktas då Tessan eventuellt skulle köpa honom. Han var väl sådär rolig med alla flugor, men med mycket spray gick det. Tyvärr gick han inte i genom så det blev ingen affär, istället blir det vila ett tag så får vi se sen vad Linda bestämmer sig för sen.
 
Misty och jag kom ut på en liten ridtur tillsammans med Timra och Linda. Misty hade svårt att slappna av, men nöjde sig med att trippa och fnysa åt en och annan buske. Fick höra via djungeltelegrafen att jag imponerat med min förmåga att sitta kvar barbacka vid ett tidigare tillfälle då grannen såg, det är ju alltid trevligt.
 
Kvällen var inte slut när vi kom tillbaka till stallet. Misty hade tröttnat på att vara inne efter en eftermiddag så hon passade på att smita och joggade runt i hagen tills hon insåg att hon var helt själv och att det var så synd om henne (att hon själv lämnade de andra hade hon uppenbarligen glömt). Gick tillbaka med henne när vi mötte Timra som också hade för bråttom ut för att vänta på Linda. Våra rutiner är tydligen ingenting för ivriga hästar. Vi samlade i alla fall ihop dem och så fick alla gå ut i samlad trupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0