Söndag; Look Pluto, a chipmunk!

Vi fortsatte med markövningar idag. Misty var distraherad av en hysterisk ekorre i ett träd, men annars skötte hon sig bra. Bara ett par pipskutt och så var hon något motsträvig till att tvångsgosas eftersom jag då skymde hennes ekorre.
 
Dessutom bytte jag ut några av hennes broddar, så nu ställer jag mig den eviga frågan; behöver man verkligen skinn på knogarna? Misty stod i alla fall snällt även om det tog lite tid. Tror jag behöver ett ordentligt spärrskaft. Om det nu blir nån mer vinter.

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

Mera vinter kommer det bli detta år ;), men det kanske dröjer några månader dit

Svar: Ja typ lagom vid påsk när man bara väntar på våren ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2014-02-11 @ 17:44:05
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0