Söndag; ridning!

Äntligen en ridtur! Bara en kort runt sjön, men efter sisådär en vecka med minimal stalltid och bara pyssel känns det super. Fortfarande inte riktigt helt återställd så får ta det piano. Misty var i alla fall på gott humör och skrittade snällt även på hemvägen. Passade på att frisera henne efteråt.
 
När jag släppt ut hästarna efter fodringen såg jag att tråden hängde på ett ställe så jag skulle fixa det. Tre nyfikna nosar hängde över axeln på mig och studerade intresserat vad jag höll på med. Fick verkligen känslan av att de ville ha koll så att de skulle kunna bryta sig ut sen... De följde mig även hela vägen runt när jag kollade resten av staketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0