Tisdag; mer regn

Alla hästarna mötte mig vid staketet, utom Misty för hon...ramlade omkull?
 
Stato var tvungen att undersöka henne.
 
Tydligen är denna fallandesjuka smittsam...
 
Lycklig nyrullad ponny.
 
Mindre lycklig blev hon när hon insåg att dagens aktivitet var avmaskning. Men det gick det med. Nöjde mig med det och lite pyssel, det var regnigt idag med. När jag släppte ut henne igen ville jag nästan inte titta som hon drog på, utan att bry sig om att det är svinhalt i gräset efter allt regn. Energi verkar hon ha i alla fall, imorgon tänkte jag att hon ska få göra av med en del av den.
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja hua då dom drar iväg i halka och man ser framför sig hur dom bryter alla fyra ben samtidigt :S

Svar: Precis så! Såg bromsspåren i hagen idag och tror vi ska börja med western istället, fina slide stops lär vi få till i alla fall..
ryttarenjenny.blogg.se

2013-09-18 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0