Temavecka

Det verkar som om veckans tema är dels miljöträning dels klia en kroppsdel om dagen. Idag började det fint med ett lågtflygande plan som fick hela stallet att vibrera när jag precis tagit in Misty. Hon tog det hyfsat sansat faktiskt, men jag reviderade snabbt mina funderingar på att leka med presenningen och valde en kort promenad istället. Misty var spänd och tittig hela vändan. 
 
Tillbaka i stallet fick vi lugn och ro en stund, men på väg ut i hagen fick vi passera traktorn som flyttade ved. Vedhögarna var givetvis hästätande, så jag övertalade Misty att sniffa på en. Hon var fortfarande skeptisk. Vi gick även förbi ett litet rökmoln, det gick desto bättre.
 
Kliandet då. I måndags var det rumpan, igår öronen och idag pannan som skulle gnuggas på. Bortskämda lilla ponny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0