Måndag; fotomodell

Vi lever fortfarande! Helgen var lugn och händelselös.
 
Idag jobbade vi en stund löst på volten. Flytta sig, följa John etc, och ett par varv löslongering. Misty skötte sig kanonbra och jag såg inga fel på henne nu. Lite kreativ gällande form och böjning kan man väl säga att hon var emellanåt.
 
Efter en stund tyckte jag att det räckte, och Misty hittade nåt att spana på i fjärran, så jag tog några bilder istället. Man får ju passa på när hon inte har sin "jag är en halvdöd åsna"-min.
 
 
 
Jämförelsebild från april:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilken skillnad ändå då man jämför, tycker hon musklat både baken och halsen (även om det senare kanske delvis beror på posen). Och nog blev det det ju snyggare med kortare, välvårdad man :)

Svar: Baken är det skillnad på i alla fall, ännu mer bakifrån men det syns ju inte här. Jo, hon var ju söt i sin långa man, men det är ju svårt när hon envisas med att dela på den så den ser ännu glesare ut. Du nämner inte den lilla kalaskulan, noterar jag :P
ryttarenjenny.blogg.se

2013-09-30 @ 18:40:50
Postat av: Heidi

Det är bara för att jag är van att se knubbponnysarna, Misty är smal i jämförelse ;)

Svar: Ja jo, det kan jag förstå ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-10-01 @ 12:21:43
Postat av: Camilla

Var snäll mot den tjocka ponnyn =P

Svar: Alltid snäll :P
ryttarenjenny.blogg.se

2013-10-01 @ 13:08:51
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Heidi

Camilla borde komma och titta på welsharna.. :P

2013-10-01 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0