Torsdag; gå fot

Igår tog vi en promenad i mörkret. Misty tyckte det var läskigt och sicksackade runt så jag fick säga åt henne att gå ordentligt. I vanliga fall märker man knappt att man har nåt i snöret.
 
Jag shoppade mat till henne dagen innan, så hon fick premiärsmaka sina nya mineraler i pulverform. De hon fick förra säsongen var ju inte så populära, men de här verkade okej. Eller så är hon så desperat efter sin ynka giva kraft helt enkelt. 
 
Fick dessutom linda om Statos ben, han har som vanligt slagit upp nåt sår, visserligen inte så stort men nu har det ju varit lite kletigt i hagen. Men han var i alla fall samarbetsvillig.

Kommentarer
Postat av: marianne

Det är lite roligt med mörkrädda hästar :)
Vad är det för mineraler hon fått? Och vad får hon nu?

Svar: Ja ibland undrar man vad som rör sig i deras huvuden :) Hon var inte såhär harig sist vi var ute i mörkret, men det kanske var några tigrar i gräset eller så nu.
Hon fick mineraler från Krafft förut, nu får hon bara selen och e-vitamin som jag för tillfället glömt namnet på. Men det här var nästan helt smaklöst så jag hoppas det fortsätter gå ner.
ryttarenjenny.blogg.se

2013-11-23 @ 08:43:06
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0