Söndag; ett, två, många

Idag fortsatte vi vårt arbetande på långa tyglar med en kort vända ner mot sjön. Jag påminde mig själv om att det vi gör är enkelt och bekant, enda skillnaden är att det är två snören istället för ett. Både position och övningar har vi gjort i flertalet andra sammanhang. Övningarna för dagen var stopp-start och volter åt båda hållen. Misty gjorde det hon skulle om än inte med fullt fokus på mig utan gick och spanade i fjärran mellan varven. Hon höll sig ändå lugn och sansad, så det var ju bra. Jag undrar om hon tycker att vi jobbar för lite nu, när jag släppte ut henne efteråt stod hon kvar och tittade och verkade fundera på varför jag rymde från henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0