Önskelista

Nu så, en lång lista och jag kan ha glömt nåt viktigt ändå...
  • Eget sidepull (tack Karin för att jag får låna ditt)
  • Eget bett (tredelat, lösa ringar, 12,5 och tack Camilla för lånet)
  • Benpaddar (såna man har under lindor alltså)
  • Långpisk
  • Ofodrat regntäcke till nästa säsong (det förra gick åt kan man säga)
  • Skor som funkar både vid ridning och på marken (till mig alltså, hästen får ju nya hela tiden)
  • Reflexländtäcke, helst ofodrat
  • Benskydd (de vi har är lite korta)
  • ThermoBar ('nuff said)
  • Lena Furberg samlingsalbum och övrig lektyr
  • Sadelgjord med resår i båda ändar
  • Ett helt avgassystem till Dunderklumpen så han kan ta mig till stallet fortsättningsvis

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

Vilken bra lista du gjort hoppas Tomten tycker du varit snäll i år om du inte får allt när du fyller år ;D

Svar: Hoppas kan man alltid :)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-12-01 @ 20:42:38
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0