Måndag; helt seriöst

Vi fortsatte vårt arbete med långa tyglar (vi får väl lov att kalla det så, det är ju mest likt i alla fall). Misty var ofokuserad och svårstyrd på väg ner till fältet, men det blev bättre när vi började jobba.
 
Gjorde volter och start-stopp, provade även flytta på henne på olika sätt för att få grepp om vilka hjälper jag ska använda mig av för att kunna göra olika övningar mer medvetet.
 
Det gick riktigt bra när jag gick på hennes högra sida, men när jag bytte gick det sämre och hon ville då skära av min väg så jag fick gå och knuffa undan henne. Vi fick ordning på det mot slutet.
 
Först såg hon rätt normal ut...
 
Sen mer hysterisk...
 
Och sen bara purken över att jag envisas med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0