Hela veckan

Nu har jag varit lite slapp med bloggen igen. Men vi har hunnit med ridtur, jobba löst från marken och skogspromenad tidigare. Idag red vi tillsammans med resten av flocken, fint väder precis som igår. Hängde på Misty halssnöret och provade använda det för styrningen. Gick hyfsat, använde tyglarna då vi mötte bilar och då vi red på stubben och hon taggade till. Bromsen funkar bättre än jag trodde, men styrningen är inte helt precis. Sa ju till Linda när hon red med bara snöret att Misty och jag skulle fixa det nästa sommar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Till nästa sommar ska jag och Dora actually kunna ta en ridtur varje gång jag far dit istället för att traggla med basics som att inte springa över mig.. *mutter mutter* Hon har varit ett riktigt spökdjur igen då det blåst fan, men vad vet jag; det kanske faktiskt bor troll i skogen..

Svar: Nu verkar du lite kinkig igen :P När jag sa till Lady att det inte fanns tigrar i skogen hittade vi ju faktiskt ett lodjur...
ryttarenjenny.blogg.se

2013-11-18 @ 09:25:42
Postat av: Heidi

Mmm lite kanske.. Så med andra ord menar du att det kanske dyker upp vättar eller tomtar istället? Tror inte jag tänker upplysa Dora om det..

Svar: Exakt! Det börjar ju närma sig jul också så...
ryttarenjenny.blogg.se

2013-11-18 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0