Pyssel

Misty var trött när jag kom i morse.
 
 
Men jag gick och pysslade med annat en stund, fyllde vatten och grejade, och när jag kom tillbaka hade hon stigit upp och verkade ha gjort det på rätt sida med.
 
Vi promenerade ner till ridbanan för ett pass, skriver mer om det i ett eget inlägg så det inte blir så långt. Efteråt skrubbade jag henne med borste och vatten, noterade att jag har brist på bra svampar, och damen vill ju inte duscha. Hon himlade med ögonen även åt detta påhitt. När jag var klar blev hon jätterädd för den blöta fläcken på golvet, för den hade hon ju ingen aning om var den kom i från...
 
Hon fick gå ut och rulla sig ordentligt.
 
 
Öppnade upp hela kullen nu så de har lite gräs att gå på. Trodde jag skulle få fina bilder, men ingen ville posera, bara äta...
 
 
Misty lekte Herre på täppan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0