En lugnare dag

Idag blev det en kort stund longering. Först löst, Misty verkade lite loj idag så bortsett från det hon travade självmant fokuserade jag på skritt med halter. Sen Följa John, där hon inte riktigt var helt uppmärksam hela tiden. Avslutade med att koppla henne och fortsätta jobba med skritt och halter ett par varv.
 
Jag har lånat ett par bett att prova på Misty, så nu ska vi börja med det. Idag nöjde jag mig med att hon utan att tveka åt godis ur samma hand som bettet även om hon åt runt det. Dessutom sprayade jag flugspray på henne igen utan att hon flög i taket. 
 
När jag gick ett varv runt hagen fick jag med mig hela flocken som lugnt traskade efter och undrade vad jag höll på med. Vi gick hela varvet, sen vände de andra och letade reda på Blossom som vi tappat nånstans längs vägen, de gick åt motsatt håll i motsatt ordning vilket jag tyckte var lite kul.
 
 
En Blossomnäsa med gurkmeja på.

Kommentarer
Postat av: Camilla

söt mulen =D

Svar: Visst är den :)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-05-16 @ 11:20:32
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0