Snabbis

Idag hade Misty fått för sig att hon skulle smita in i boxen så fort jag vände ryggen till. Hon som stått så fint lös på gången den senaste tiden... Så vi fick diskutera saken lite, men jag tror vi kom överens om att hon skulle stå kvar till slut.
 
Det blev en kort stund longering, nästan helt utan protester, lite pip förstås men annars gick det väldigt bra. Vill verkligen få ordning på övergångarna nu så man kan fundera mer på formen sen. Men det går ju stadigt framåt hela tiden. Galoppen får vänta tills vi har bättre underlag nånstans där man kan få en större volt.
 
Så mycket mer hann jag inte med idag, och imorgon ska fröken få vila så ska jag försöka få ordning på min bil (läs befästa könsstereotyperna genom att övervaka när mannen mekar).

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är kul att det går framåt för er =D... Längtar tills vi kan börja träna er hehehe!!!

Mkt rätt kolla att mannen gör det han SKA!!! ;D

Svar: Nu låter du sådär tyrannisk igen :P
Tydligen måste man kolla vad det är han köper också... Fel oljefilter...
ryttarenjenny.blogg.se

2013-03-19 @ 08:32:12
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

määää!! dumma karl....

Hehe skulle jag?!?! nääää

Svar: Ja. Eller möjligen dumma Biltema, har inte riktigt bestämt mig. Men därför jagade jag upp honom vid sju idag.
Inte du nej...aldrig!
ryttarenjenny.blogg.se

2013-03-19 @ 20:45:54
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0