Fynd

Jag skulle gå in snabbt på Granngården och köpa kattmat efter jobbet, då jag snubblade över en remontgrimma på rea. 50 spänn, som hittat. Den är havannabrun, men tror den funkar med tränset jag fick av Camilla förut. Kommer dock få göra några fler hål i den.
 
Misty fick gå en liten ridtur, hade den nya remontgrimman så började på volten med att checka av så den fungerade fastän den är i största laget nu. Sen red vi genom sommarhagen ut på fältet, ungefär bort till stockarna innan vi vände och gick i stort sett samma väg tillbaka. Ett par korta travsnuttar, en kort diskussion om åt vilket håll vi skulle. Misty skötte sig jättebra.
 
Hade stallpasset, så hästarna fick stå inne och äta medan jag fixade. Passade på att borsta av vojlock och sadelgjord också, har slarvat lite med det eftersom hon gått så lite men nu börjar det bli dags att hålla efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0